vrijdag 7 oktober 2011

Een groots verlangen

Verlangen 

 

Stil staar ik voor mij uit. Mijn gedachten vliegen naar jou.
Naar hoe je praat, hoe je lacht, hoe je ruikt, hoe je voelt, hoe je proeft.

Ik mis je en het verlangen naar jou word alleen maar groter en groter.

 

Ik verlang


Ik verlang naar je ogen die mij zo indringend aankijken kunnen.
Ik verlang naar je mond die zo heerlijk smaakt
Ik verlang naar je lach die mij altijd weet te beroeren.
Ik verlang naar je stem die zo sexy klinkt en mij altijd weet op te beuren
Ik verlang naar je borst waar ik zo goed tegen leunen kan
Ik verlang naar je armen die je stevig om mij heen slaat
Ik verlang naar je handen die mij zo liefdevol kunnen aanraken
Ik verlang naar je rug die ik altijd mag masseren
Ik verlang naar je benen, ineengestrengeld met de mijne
Ik verlang naar je hersens, die zo ontzettend complex en intelligent zijn
Ik verlang naar je hart waar de ware jij achter heel veel muren verborgen zit
Ik verlang naar jou.

Uren die voorbij gaan. Dagen die weken worden. Weken die veranderen in maanden. Het maakt geen verschil. Het verlangen neemt niet af. Het neemt juist alleen maar toe.

Liefde


Wat kan je doen met zo’n verlangen? Het verlangen naar de liefde. De liefde die er is maar die er nu even niet echt kan zijn.
Ik weet het niet. Ik kan erover denken, ik kan erover schrijven, ik kan erover lachen en ik kan erover huilen.
Dat lucht op, zeker. Maar het is maar tijdelijk. De ene dag gaat het beter dan de andere dag; verdwijnen doet het niet. Het verlangen blijft en gaat gepaard met een gemis, en ook een angst. Wat heeft het leven voor ons in petto? Hoe zal onze toekomst zijn?

Daar is het verlangen weer. Het verlangen naar een rustig leven. Een gezond, fijn, goed, liefdevol, beschermd, veilig en vrij leven samen. Het leven zal nooit onbezorgd zijn, zo is het leven nu eenmaal niet. Maar van alles word je sterker.
Weer een verlangen. Het verlangen naar een nieuw lang leven samen. Met jou.

Just because I love you.

©JaneOnira

Geen opmerkingen:

Een reactie posten