zaterdag 26 november 2011

Leuk! Spellen spelen!


Uren kan ik mezelf ermee vermaken. ’s Avonds, voor het slapengaan even ter ontspanning een half uurtje spelletjes spelen. Heerlijk.
Een echter gamer wil ik mijzelf absoluut niet noemen. Voor mijn idee is en gamer iemand die echt fanatiek allerlei spellen speelt. Zo fanatiek ben ik niet. Zo veel bijzondere spellen speel ik niet. Het is ook zeker niet continu, het is een periode van komen en gaan.
Ik heb een DS. Een felroze. Zo leuk. Ik heb verscheidene spellen in mijn collectie maar mijn favorieten zijn toch wel de avonturenspellen of puzzelspelletjes. Tegenwoordig heb ik een nieuwe verslaving; spelletjes spelen op mijn telefoon.
Sinds ik een aantal maanden geleden toch maar eens een smartphone heb uitgezocht bij het verlengen van mijn abonnement speel ik mij ook suf op mijn telefoon. Ik geloofde er eerst niet zo in. Een smartphone? Wat moet ik daar nou mee? Internet had ik al op mijn laptop dus waarom dan een smartphone? Maar ach, die aanbieding was wel erg voordelig en die telefoon wel leuk... vooruit dan maar. Ik heb het geweten.
Het leuke van zo’n telefoon is dat je er allerlei app’s op kan zetten. ik heb er veel. Nieuws, maar vooral ook spellen. Games dus. En nu heb ik een nieuwe. Verslavend.
Mijn laatst aangeschafte game heet 101 Games+3. Spannende naam zal je denken. Nee, spannend is het niet. Verslavend, dat dan helaas weer wel. Zoals de naam het al zegt staan er veel kleine spellen op. Het nadeel is dat het merendeel van die spellen vrijgespeeld moeten worden door een x-aantal punten te halen. Een heleboel punten. Kortom je moet allerlei kleine spelletjes steeds weer opnieuw spelen om genoeg punten te halen om een volgend spel te kunnen ‘unlocken’. Hoe verslavend is dat? Heel erg kan ik je vertellen. Dat wil zeggen; als je net zo bent als ik. Ik die ervan houd om allerlei kleine spelletjes te spelen en nieuwsgierig is naar welke andere kleine spellen erop staan. Oké, de spellen zijn niet allemaal even leuk, zeker niet als je ze voor de honderdduizendste keer speelt, maar ach hè. Het bied wat ontspanning. Het is leuk. En ik wil gewoon weten welke spellen er nog meer op staan.
Dus dat. Vandaag is een lekkere vrije dag. Ik hoef me niet te vervelen. Nog genoeg spellen om vrij te spelen. Adieu!
©JaneOnira

1 opmerking:

  1. Hey wat leuk.. Ik denk dat ik die ook eens op ga zoeken. Ben een beetje uitgekeken op wordfeud :)

    BeantwoordenVerwijderen