zondag 28 april 2013

Serie-Addict


Ik ben tegenwoordig serieverslaafd. Hoe leuk is het; lekker voor de tv je laten meeslepen in een andere wereld? Wegdromen naar een ver en vreemd land. Meeleven met personen die je in het echte leven eigenlijk niet zou willen tegenkomen. Het niet kunnen laten om toch maar weer een aflevering te kijken. Heerlijk wat mij betreft!

Lang leve het internet waar je series door middel van een stream kan blijven volgen. De net uitgezonden aflevering meteen via het internet te kunnen zien zonder een jaar te moeten wachten vooraleer het hier op televisie wordt uitgezonden. Zonder ondertiteling dan, dat wel. Ach, is het ook nog eens goed voor je taal-ontwikkeling, wat wil je nog meer? Elke dag wel een aflevering, of twee, of drie, of ...
Vooral op regenachtige dagen een leuke bezigheid. Of op dagen dat je niet lekker bent. En als het echt een goede serie is wil je ook niets liever dan de volgende aflevering bekijken. Dan moét je echt weten hoe het verder gaat. Dat maakt een serie goed; je moet verder willen blijven kijken. Lost, 24, NCIS, Glee, Criminal Minds, Dexter, Once Upon a Time... Zeg het maar; en ik kijk het.
De ultieme ontspanning en ik vlieg dan ook door de seizoenen en afleveringen heen. Zo ver dat ik nu denk; hmm.. wat zal ik vanavond eens gaan kijken.

Iemand tips? Wat zijn jouw favoriete series?

©JaneOnira

1 opmerking:

  1. Hey! Nou, ik kijk graag naar 'the good wife','the mentalist', 'revenge', 'downtown abbey','alias', 'the house of Elliot', 'lie to me' en natuurlijk nog en paar series die jij al noemt! Hoop dat je er wat aan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen