zondag 21 april 2013

Die eenzaamheid


Omringt door vele lieve mensen
zit ik daar
mijzelf niet zo alleen te wensen
Omringt door liefde en geluk
zit ik daar
van binnen stuk.
Dagen die komen en die gaan
en ik zit daar maar
in mijn ooghoek welt een traan
Een traan van verdriet
van wat niet is
Een traan van verlangen
naar wat komen zal
Op een dag zal het anders zijn
zit ik daar
en voel ik mij geweldig en fijn
Dan hoor ik erbij
en zit ik daar
en is ik weer wij
Een lach en geluk
zit ik daar
en kunnen mijn dagen niet meer stuk
Die dag die komen gaat
die nog even op zich laat wachten
maar daar in volledigheid zal zijn
maakt dat die eenzaamheid
zal verdwijnen.

©JaneOnira

1 opmerking:

  1. Zitten en zitten is duidelijk twee. Soms kun je ook niet veel anders, terwijl je wacht op de dag dat het anders zal zijn ... Mooi belicht !

    BeantwoordenVerwijderen