zondag 6 januari 2013

Je bent mooi


“Mooi zoals je bent
Mooi zoals je kijkt
Mooi is je lichaam
Mooi is je hart
Je bent geweldig
Je bent fantastisch
Ik kan mezelf niets beter wensen
dan bij jou zijn.”
Ook al vind ik mezelf lelijk
baal ik van die rimpels die komen
Klaag ik over die vethobbels bij mijn buik en heupen
ben ik niet tevreden als ik in de spiegel kijk.
Door jouw woorden voel ik
mij beter dan ooit.
Ik voel me geliefd
en ik voel me mooi.
Ik kijk je aan en ik lach
ik smelt door de blik in je ogen
kriebels in de buik
Laat ze daar voor altijd blijven
Een moment om te koesteren
een moment om nooit te vergeten
een moment dat doet verlangen naar meer
voor eeuwig en altijd verbonden.
Je bent mooi zoals je bent
mooi zoals je kijkt
mooi is je lichaam
mooi is je hart.
Je bent geweldig
je bent fantastisch
Ik kan mezelf niets beter wensen
dan bij jou zijn.
©JaneOnira

4 opmerkingen: