zaterdag 25 juli 2015

Damn it

Te lang gewacht. Ik heb te lang gewacht. Eindelijk de knoop doorgehakt. Te laat.

Het is niet anders, maar balen is het wel. Eindelijk had ik besloten te solliciteren. Iets heel anders. Andere functie, andere werkgever. Voor minder uren en een jaarcontract. Eindelijk besloten de gok te wagen, de kans te pakken. Te laat besloten. De vacature is gesloten vanwege de hoeveelheid aan reacties. Balen. Echt balen.

Het besluit blijft. Ik ben klaar op mijn huidige werkplek. Ik kan meer dan wat ik doe. Ik sta stil in mijn ontwikkeling. Ik doe mijn werk maar haal er geen plezier meer uit. Sterker nog, het gaat me steeds meer tegenstaan. Kleine irritaties worden groter. Het werk wordt een verplichting.

Nu heb ik besloten. Te laat besloten. Eigen schuld, dikke bult. Ik zou eens minder beren op de weg moeten zien. Niet alle mitsen en maren zien en laten overrulen. Gewoon doen. Waarschijnlijk was ik niet eens uitgenodigd, ik heb de juiste papieren (nog) niet. Maar dan had ik het tenminste geprobeerd. Nu heb ik niets gedaan en is de kans aan mijn neus voorbij gegaan. Een unieke vacature. Eigen schuld.

Damn.


Volgende keer beter.

1 opmerking:

  1. Vastigheid is fijn. Maar zodra het tegen gaat staan en werk een heuse opgave gaat worden (ondanks dat een inkomen erg handig is...) wordt het tijd je open te stellen voor iets nieuws.
    Succes met een volgende poging.

    BeantwoordenVerwijderen