woensdag 28 november 2012

Beste Sinterklaas,


Ik weet nog vroeger toen was ik met uw komst zo blij,
net als vele andere kinderen stond ik in die rij
Om uw aankomst in ons stadje bij te wonen,
en vooral te wachten tot de pieten het wachten zouden belonen
Nog steeds vind ik dit een heerlijke tijd van het jaar
al die speculazen en pepernoten staan weer klaar!
Dat wordt echt weer lekker smullen
met al het lekkers die buikjes goed vullen.
Ik ben echt blij dat u er weer zijn mag
het tovert op elk kindergezichtje wel een lach
Die pepernoten en dat cadeautje eens in de schoen
ik weet nog precies hoe dat voelde toen!
Maar, beste Sinterklaas, er zijn kinderen in dit land
die helaas in armoede zijn beland
Gezinnen waar u niet komt,
kinderen waarvan het lachen verstomd
Daarom beste Sinterklaas, vergeet hen niet
en maak hen gelukkig met een bezoekje van U en Piet
En voor ieder die deze Sinterklaas helpen wil
neem een kijkje op http://www.sinterklaasbank.nl/
Dank!
Groetjes,
Jane

©JaneOnira

Geen opmerkingen:

Een reactie posten