zaterdag 14 oktober 2017

Happy Thoughts

Vandaag ben ik een positieve bui. De moodswings die ik heb zijn terug te lezen op dit blog. Van zelfmedelijden, naar onrust, naar nu tevredenheid. Tevredenheid over het nu. Even geen verleden. Even geen toekomst. Gewoon even nu. En vandaag maken een aantal dingen mij blij:

-          De man die nog ligt te slapen. Hij bleef. Ondanks alles.
-          De blauwe lucht die ik zie als ik naar buiten kijk.
-         De geur van net gewassen wasgoed, dat nu al hangt te drogen.
-         Het gedreun van de muziek van de buren. Normaal hou ik niet zo van lawaai, maar deze vaste prik op zaterdagochtend heeft iets gemoedelijks.
-         Het werk wat ik deze ochtend allemaal al verricht heb.
-         Het glas verfrissende water wat naast mijn computer staat. (ja daar kan ik blij van worden ja)
-          De innerlijke rust die ik op dit moment voel. Alsof er even geen zorgen zijn.


Het leven is even goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten