vrijdag 19 juni 2015

Terug van weg geweest

Bijna een jaar geleden.

Bijna een jaar geleden mijn laatste blog, mijn laatste hersenspinsel, mijn laatste schrijfsel. Heb ik het gemist? Ik geloof van wel.

Andere prioriteiten kwamen en gingen. Wat kan er in een jaar tijd toch veel gebeuren. Ik heb het gemist. Ik heb het schrijven gemist. Mijn gevoel, mijn hersenspinsels, toevertrouwen aan een stukje wit scherm. Mijn vingers hun gang laten gaan, toets voor toets. Letters die woorden vormen, woorden die zinnen worden. Zonder van te voren te weten waar het over te hebben. Het gewoon even helemaal laten gaan.


Ik wil mijn blog weer nieuw leven in blazen. Een nieuwe lay-out hoort daar wellicht bij, maar nu nog niet. Nu moet het even in het oude vertrouwde. Gewoon weer stukjes schrijven. Mijn hart toevertrouwen aan de wijde wereld. Aan een ieder die het lezen wil. Of aan niemand, als niemand het lezen wil. Dat mag. Zoveel boeiends heb ik vaak niet te melden. Ik ben denk ik niet heel interessant voor anderen om te lezen of te volgen. Maar dat maakt niet uit. Ik schrijf omdat ik daar behoefte aan heb. Het verlangen om mijn vingers hun werk te laten doen. Om mijn hart te laten spreken. Om alles wat ik niet mondeling zeggen kan, hier voor mij op het scherm te zien.


Ja ik heb het gemist. Misschien hangen mijn fouten van het afgelopen jaar ook wel samen met mezelf onvoldoende uiten. Mezelf onvoldoende laten zien. Waar ben ik gebleven?


Ik ben er weer.
Terug van weg geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten